Το Ρέθυμνο, όπως το γνώρισα.

Το Ρέθυμνο το γνώρισα εξαιτίας της αδερφής μου , σπούδασε εκεί και αυτό στάθηκε ως αφορμή να το επισκεφτώ αρκετές φορές. Το Ρέθυμνο εκτός από την κοσμική πλευρά που οι περισσότεροι γνωρίζουν, έχει και μία άλλη όψη περισσότερο ήσυχη , ρομαντική και ανθρώπινη. Εγώ αυτή την πλευρά του Ρεθύμνου αγάπησα , και για εκείνη θα σας μιλήσω. Η περιήγηση ξεκινάει από τον Κουμπέ, συγκεκριμένα κοντά στον ναό της Αγίας Φωτεινής , και με τα πόδια καταλήγει στην Παλιά Πόλη. Προτιμώ συνήθως στο δρόμο που περνάει μπροστά από τη Φορτέτζα  και καταλήγει στην αγαπημένη μου καφετέρια , το Ναυπηγείο. Εκεί μπορεί κανείς αφου απολαύσει καταπληκτικό φυσικό χυμό λεμονιού, να συνεχίσει τη βόλτα του προς την παλιά πόλη. Πολλά μεζεδοπωλεία κατακλύζουν το Ρέθυμνο , με αγαπημένο μου το Αλλού για Αλλού και τα πράσσειν άλογα. Το λιμάνι με το φάρο του , τα πολλά καΐκια και τον όμορφο φωτισμό, σίγουρα θα κερδίσει τις καρδιές του κόσμου. Εκεί πέρα θα συναντήσει κάνεις πολύ κόσμο , ιδιαίτερα στις πολυσύχναστες καφετέριες , τα πλακόστρωτα στενά και τα τουριστικά μαγαζιά ,δίνουν στο Ρέθυμνο μία νότα τουριστικής μεγαλούπολης. Μία βόλτα στα πλακόστρωτα στενά , τρώγοντας παγωτό απο το Μέλι , και απολαμβάνοντας την ομορφιά και την βαβούρα της πόλης συνθέτουν την τέλεια καλοκαιρινή εικόνα. Στο Ρέθυμνο έχω να πάω σχεδόν δύο χρόνια Και ομολογώ ότι μου έχει λείψει πολύ αυτή η ξεχωριστή ομορφιά του.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαρία Σκουλά , το μέλλον της παραδοσιακής φορεσιάς!

Λυδία Αβαγιανού, το όνομα στο οποίο ακούν «Τα Καμασούδια».

Μιράντα Καρκάνη, η δημιουργός του Visalo ceramics!